بالاخره پای ETF دوم نیز به بازار سرمایه باز شد تا باقی مانده سهم دولت در چهار پالایشگاه نیز در بورس عرضه شود. صندوقی که پالایشی یکم نام دارد و پذیره نویسی آن از امروز اغاز می شود.
خودروهای اروپایی حضور پررنگی در جمع 10 خودروی شاسی بلند امسال دارند.
برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو با اخذ مجوزازکمیته خودرو اعلام و اجرایی می شودو بخشنامه منتشرشده دربرخی از شبکه‌های اجتماعی مورد تأیید نیست.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه سوم شهریورماه، در صرافی‌های بانکی به ٢٢ هزار و ٤٨٠ تومان رسیده است.
در یک نشست ویدئو کنفرانسی، آموزش سامانه جامع انبارها در اتاق اصناف برگزار شد و معاون بازرسی اصناف از جدی تر شدن بازرسی از انبار عمده فروشان خبر داد.
رئیس انجمن معدنکاران طلای ترکیه طی مصاحبه ای گفت انتظار می‌رود تولید طلای این کشور 16 درصد در سال جاری افزایش یافته و به 44 تن برسد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پذیرش بحث تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت از سوی دولت گفت: کمیته امداد مامور شده است تا روستاییان، کارگران فصلی و ساختمانی و افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی قرار ندارند را تایید کند.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه به دلیل کاهش نرخ منفی بهره، حباب بورس در حال تخلیه است، گفت: سیاست غلط وزارت اقتصاد در حمایت از بازدهی غیرعادی یک بازار، دلیل آن رشد هیجانی بورس است.
با مجوز شورای عالی بورس، ضریب تعدیل اعتباری کارگزاری ها تا 50 درصد افزایش یافت. این رقم، هم اکنون 20 درصد است.