مصرف آب تهران در 12 اسفندماه 1400 به سه میلیارد و 173 میلیون لیتر رسید؛ به عبارتی، تهرانی‌ها هر روز به اندازه یک دریاچه چیتگر آب مصرف می‌کنند.
دومین نشست دستمزد شورای عالی کار با حضور معاون وزیر کار ونمایندگان کارگری و کارفرمایی کماکان در جریان است و تاکنون نتیجه ای به دنبال نداشته است. گروه کارفرمایی پایان جلسه و مشورت با دیگر تشکل‌های کارفرمایی را خواستار شده اما گروه کارگری ضمن مخالفت پیشنهاد 15 میلیون تومانی دستمزد را مطرح کرده است.
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، حدود 2 میلیون فقره تسهیلات خرد و ارزان‌قیمت معادل 898 هزار و 500 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین‌المللی کشور که از طریق شرکت روس تلکام و از مسیرکشور اوکراین تأمین می‌شود، قطع شده است.
مدیر کل دفتر مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت اقتصاد از ایجاد امکان معرفی املاک اعلام نشده دولت توسط مردم و پرداخت جایزه‌ای معادل یک‌هزارم قیمت ملک معرفی شده به آنها، حسب دستور وزیر اقتصاد خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس پس از بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، سقف درآمد دولت در سال آینده را مشخص کردند.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته باز هم نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافت که نشان می‌دهد، ترددهای بین‌استانی در فاصله دو هفته مانده به سال نودر حال اوج گیری است.