رشد تولید ناخالص داخلی نروژ در سال 2021 قوی‌ترین رشد در 14 سال گذشته را نشان داد زیرا داده‌های آمار نروژ نشان داده است که اقتصاد نروژ در سال گذشته 4.2 درصد رشد کرد که سریع‌ترین سرعت از سال 2007 تاکنون را داشته است.
البرز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - چالوس و بالعکس و آزادراه تهران - شمال که به علت بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود بازگشایی شد.
در شرایطی که وزیر راه و شهرسازی از مذاکره برای توافق دو جانبه ایران و قطر در حوزه‌های دریایی، ترانزیتی و هوایی خبر داد، باید دید که این توافقات در سفر پیش‌روی رییس‌جمهوری به این کشور همسایه امضاء خواهد شد و از حالت مطالعاتی به مرحله اجرایی می‌رسد؟
اقداماتی که پیش از این فدرال رزرو برای مدیریت تورم ارائه کرده است، منجر به تاثیر منفی در بیت کوین شده است زیرا ارزش دارایی‌های خطرناک که یادآور بیت کوین است، پس از تعدیل‌های مالی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه به دنبال اعمال محدودیت و مسدود کردن اینترنت و اجرای طرح هایی نیست که در فضای مجازی می‌گویند.
وزیر راه از مذاکره با همتای قطری خود در سفر به این کشور برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و همچنین توافق برای استفاده بیشتر ایرلاین‌های قطری از آسمان ایران خبر داد.
وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.
آمار گردآوری شده توسط پلاتس نشان می دهد داراییهای نفتی و زیرساخت به بزرگترین اهداف هکرها و حملات سایبری از سال 2017 تبدیل شده اند و یک سوم از کل وقایع سایبری در مدت پنج سال گذشته مربوط به آنها بوده است.
کابینه آلمان از بسته معافیت مالیاتی برای پشتیبانی از بازیابی حمایت می‌کند، این بسته تخفیف مالیاتی برای کارگران و مشاغل با هدف کاهش تاثیر همه‌گیری بر بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا با محرک‌های تازه است.
هند پیشنهادهایی به ارزش 20.5 میلیارد دلار از پنج شرکت برای تولید نیمه رسانا و نمایشگر در این کشور دریافت کرده است.