رئیس پژوهشکده اقلیم‌شناسی وضع بارش ایران را در دو ماه باقی‌مانده از تابستان و پاییز امسال پیش‌بینی کرد و از افزایش نیم تا دو درجه‌ای دما نسبت به نرمال طی سه ماه آینده خبر داد.
علیرغم آمار 27.5 میلیارد دلاری رئیس کل بانک مرکزی از بازگشت ارزهای صادراتی در 12 ماه گذشته، این آمارها امکان مقایسه با مجموع ارزهای صادراتی در سال 1397 را فراهم نمی‌کند؛ چراکه هنوز معلوم نیست از حدود 40 میلیارد دلار ارزهای صادراتی سال گذشته دقیقا چه مقدار آن به صورت قطعی به سامانه نیما برگشته است.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه آلاینده ناکس پیش‌ساز آلاینده ازن است، گفت: متاسفانه امکان اندازه‌گیری این آلاینده در مراکز معاینه فنی وجود ندارد و از این رو کاتالیستی روی خودروها نصب می‌شود که تاثیری روی کاهش آلاینده ناکس ندارد.
امروز (نهم مرداد) نخستین محموله 10 هزار تنی بنزین صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران روانه رینگ بین‌الملل بورس انرژی شد.
مدیر طرح ملی گیاهان دارویی با تاکید بر این‌که گیاهان دارویی باید لاکچری و جزو اقلام لوکس شوند، گفت: برای اولین بار در کشور دو گیاه داوریی زعفران و زیره را در بورس معامله کردیم.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تاکید بر حمایت این بانک از راهکارهای نوین ساخت مسکن، گفت: با تغییر سیاست های حوزه اعتباری به نفع سازنده‌های ترویج کننده نوین‌سازی، به گسترش راهکارهای نوین حوزه ساختمان کمک می کنیم.
جدیدترین گزارش‌ها حاکیست که کاربران هندی بسیار بیشتر از فیس‌بوک استفاده کرده و در آن عضویت دارند.
رکود 65 ماهه بخش ساختمان طی سال‌های 1392 تا 1397 به فشار تقاضا در این بخش منجر شد و نهایتا با جهش نرخ ارز در پایان سال 1396 بحران قیمت در بخش مسکن رخ داد.
طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سه ماهه نخست امسال از بین 12 محصول منتخب معدنی، هفت محصول رشد تولید داشته‌اند.
بسیاری از کاربران به خریداری و استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های باکیفیت علاقه دارند.