بررسی تحولات بازارکار در فاصله سال 84تا93 بیانگر این است که با توجه به نرخ بالای بیکاری افراد دارای تحصیلات دانشگاهی این افراد حاضر شدند در دستمزدهای پایین تری مشغول به کار شوند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد کاهش به 1780 دلار و 88 سنت رسید.
بانک مرکزی، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی شهر تهران را در فروردین 1400 معادل 29 میلیون تومان اعلام کرد.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 22 هزار و 940 تومان و برای فروش به 23 هزار و 403 تومان رسید.
در روزهایی که چیزی تا روز کارگر باقی نمانده است, کارگرانی هستند که با معوق حقوق 4تا5ماهه, برای 100 هزارتومان خرید سفره افطار مجبور هستند قرض کنند.
سالهاست که برخورداری از امتیاز در هر حوزه‌ای از بلیت مسابقات فوتبال گرفته تا امتیاز وام و زمین و مسکن، زمینه ایجاد بازار سیاه را فراهم می‌کند و بعضا مسئولان صرفا به جمله «غیرقانونی است» اکتفا می‌کنند؛ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی هم به عنوان پدیده‌ای جدید خودنمایی می‌کند و خبری از برخورد شنیده نمی‌شود.
سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت خدمات مسافرت هوایی علی بابا به دلیل عدم رعایت ممنوعیت فروش بلیت از و به کشورهای هند و پاکستان اخطار داد.
سال1399 با همزمانی تحریم‌های امریکا و شیوع ویروس کرونا، یکی از عجیب‌ترین و سخت‌ترین سال‌هایی بود که در طول دهه‌های گذشته بر تجارت ایران گذشته است.
بنابر آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار به منظور تسهیل و کمک به ادامه روند تولیدات داخلی و فعالیت کارخانجات صنایع تبدیلی مهلت صادرات شیرخشک تمدید شد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با تأکید بر برگشت خوردن تراکنش‌های فاقد کد شهاب در پایا از امروز، گفت: تراکنش‌های ساتنا نیز که حساب آن توسط بانک عامل به بانک مرکزی معرفی و در سامانه سیاح ثبت نشده است، برگشت می‌خورد.