معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از الزامی شدن رعایت یکسری دستورالعمل برای امدادخودروها در پایتخت خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حذف چهار صفر، کار اساسی نیست، گفت: از حذف چهار صفر از پول ملی نباید انتظار معجزه اقتصادی داشت اما به ‌هر حال اشکالی در این زمینه وجود ندارد و در واقع حسن آن بیشتر از معایب آن است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1700 دلار و 66 سنت رسید.
این روزها بحث سهام عدالت پس از آزادسازی آن باز هم داغ شده است. در حال حاضر حدود 50 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و همواره این سوال برای برخی افراد مطرح است که چگونه می توانند مشمول سهام عدالت شوند. این درحالی است که پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد.
نفت برنت که برای ششمین جلسه متوالی رشد داشته و با افزایش 14 درصدی مواجه شده بود در ادامه معاملات امروز با اصلاح به 30 دلار و 97 سنت در هر بشکه رسید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان این که سود بلندمدت بورس از همه بازار‌ها بیشتر است گفت: مردم به اظهار نظر‌های منفی درباره آینده بورس توجه نکنند، اما مسئولان هم باید به نقد‌های کارشناسان و آسیب شناسی آینده بورس توجه کنند.
شاخص کل بورس تهران با رشد 1457 واحدی در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 16 اردیبهشت 99 به 980 هزار و 562 واحد رسید.
کارشناسان معتقدند، با توجه به تصویب حذف صفر از پول ملی و تغییر واحد پولی ملی کشور به تومان، این امر تاثیرات مثبتی بر اقتصاد همچون کاهش میزان تورم پولی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پول ملی، کاهش تورم، آسان‌سازی تسویه مبادلات و ... دارد.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید تداوم تخصیص ارز 4200 تومانی به این صنعت، برای تولیدکنندگان دارو در ایران مشکلاتی به وجود آورده است.
وزیر تعاون گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان 500 میلیون نفر را فقیر کرده است. خط فقر در ایران نیز با ورود این بیماری افزایش پیدا کرد.