رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ترجمه و انتشار سلسله «گزارشات تجاری کرونا و پساکرونا» از سوی این سازمان خبر داد.
براساس اعلام انجمن همگن قطعه‌سازی، اصلاح قیمت‌های فروش قطعات به طور همسان با افزایش قیمت مواد اولیه صورت نمی‌گیرد و از همین رو در سال 1398، قطعه‌سازان با زیان قابل توجهی روبه‌رو شدند.
به گفته یک مقام آگاه سعودی، شرکت آرامکوی این کشور از اوایل این هفته و در آستانه اول ماه می، موعد آغاز کاهش تولید نفت گروه اوپک پلاس، کاهش تولید خود را آغاز کرده است.
سازمان هواشناسی طی هشداری از تشدید فعالیت سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و ریزش بهمن طی امروز و فردا در 22 استان کشور خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش 1.8 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد.
بررسی آمار بارش‌ها در 31 استان کشور در 214 روز ابتدایی سال آبی جاری نشان می‌دهد که رکورددار بارش‌ها، استان گیلان با ثبت 899.1 میلی‌متر بارش است.
در حالی که کاهش شدید تقاضای جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شده تا تولید نفت نتواند روند عادی خود را ادامه دهد، قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود و یک هفته کاهشی دیگر بازار نفت رقم خورد.
مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام مسافران ورودی از خارج از کشور ملزم به پر کردن فرم تعهد از پیش تعیین شده هستند.
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فروش ویژه اینترنتی اقلام پرمصرف در این ماه، از فردا (شنبه) ششم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.