مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه تاکنون 3 دستگاه از محصول جدید سایپا به نامsp100 نمونه سازی شده است، گفت: این خودرو تا پایان سال به تولید انبوه می‌رسد.
آمریکا در ماه ژوئن 550 هزار بشکه نفت خام به عربستان، بزرگترین صادر کننده نفت خام دنیا، فرستاد. عربستان یکی از عرضه کنندگان اصلی نفت خام به آمریکاست.
واحد پول ترکیه به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا رسید و نگرانی مردم این کشور را نسبت به آینده پول ملی خود برانگیخت.
مراسم رونمایی از کراس اوور SP100 سایپا با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار شد.
مدیرعامل سایپا با بیان اینکه خودروی پراید از خط تولید خارج شد، گفت: تولید انبوه خودروی شاهین از مهر ماه آغاز می‌شود.
برخی افراد تصور می کنند که جوشاندن محتویات کنسرو ماهی خارج از قوطی یا تف دادن آن باعث از بین رفتن سم بوتولیسم موجود در کنسرو می شود و سلامت این ماده غذایی را بیشتر تضمین می کند؛ موضوعی که مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات آن را نادرست می داند.
رییس دفتر منطقه ای بانک مرکزی آمریکا در دالاس هشدار داده است که برنامه های خرید دارایی بانک مرکزی بدون هزینه نخواهد بود و تداوم این وضعیت می تواند موقعیت دلار را در معرض خطر قرار دهد.
ارزش لیر ترکیه در برابر دلار به کمترین سطح تاریخ خود رسید.
برخلاف شاخص های آمریکایی، شاخص های بورسی مهم اروپا یکدست قرمز شدند.
با گذشت 4.5 ماه از سال و حدود دو ماه از نامه وزیر کار به دولت درباره افزایش حق مسکن کارگران، گفته می شود این ردیف مزدی قرار است پیش از پایان یافتن مرداد ماه در دولت تصویب شود.