دبیرکل اوپک در نشست آنلاین وزیران انرژی گروه جی 20 پیش بینی کرد ذخایر نفت اعضای سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) تا پایان سه ماهه اول سال 2021 اندکی بالاتر از میانگین پنج ساله خواهد ماند.
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف وام مسکن جوانان به 400 میلیون تومان خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا تعداد تولید را از ابتدای امسال تا هفته نخست مهرماه، به میزان 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.
ثبت نام مجدد در آزمون‌های بازار سرمایه در شش ماهه دوم 99 از ساعت 14 دوشنبه 14 مهرماه آغاز می شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ٦ مهر ١٣٩٩ در بازار آزاد تهران به ١٣ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان رسید.
شاخص بورس امروز روندی نزولی داشت و بیش از 43 هزار واحد کاهش یافت.
همتی از همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید خبر داد.
رانندگان وسائل حمل‌ونقل عمومی از انواع کامیون تا اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه پلاک عمومی بین‌شهری، گلایه‌هایی درباره گرانی، کمبود، کیفیت و توزیع لاستیک دارند که این مشکل به نظر برای رانندگان کامیون نمود بیشتری پیدا کرده است و با ترخیص 300 هزار حلقه لاستیک با ارز دولتی از گمرک و ورود سازمان حمایت در قالب طرح تشدید بازرسی و کنترل و بازار لاستیک برای رانندگان بین‌شهری به عنوان عمده‌ترین مصرف‌کننده آن، باید دید این بازار رنگ آرامش به خود می‌گیرد؟
چین بیشتر از هر کشور دیگری در جهان ذخیره ارزی دارد.
مدیر عامل بورس تهران گفت: برای جلوگیری از نوسانگیری روزانه به نحوی ممنوعیت ایجاد می کنیم تا ثبات بیشتری به بازار برگردد و از هیجانات بازار کاسته شود.