اتحادیه واردکنندگان دام و طیور از مکاتبات متعدد خود با مسئولان ذی ربط طی دو سال اخیر برای حذف ارز 4200 تومانی نهاده های دام و طیور خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت ماه نخست امسال نزدیک به 121 تن زعفران به ارزش 60 میلیون و 174 هزار و 587 دلار به 60 کشور دنیا صادر شد.
تلاش برای عرضه میوه ­های خارج از فصل، افزایش چشم­گیری پیدا کرده و دغدغه نگهداری­ این محصولات توسط یک شرکت دانش‌بنیان حل شده است.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه با انسجام و عبورسریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند خواهیم ماند، مولفه های رویکرد تحول راهبردی بانک را تشریح و تاکید کرد: ساختار سازمانی بانک سپه باید در مسیر حرفه‌ای کسب‌وکار و متناسب با بانکداری جامع تغییر کند.
اتاق اصناف ایران از نصف برچسب «معاف از مالیات بر ارزش افزوده» بر روی برخی کالاها خبر داد.
گمرک اعلام کرد: 3 کیلوگرم مواد مخدر شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در محموله 32 کیلوگرمی هویج جاسازی شده بود در مرز دوغارون توسط مربیان سگ‌های موادیاب و یگان حفاظت گمرک کشف شد.
در هفت ماه امسال نزدیک به 121تن زعفران به ارزش 60میلیون و 174هزار و 587دلار به 60کشور دنیا صادر شده است.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: قرارداد تولید 45 هزار خودروی تاکسی و وانت دوگانه‌سوز(CNG) بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ایران‌خودرو امضاء می‌شود.
با مصوبه هیأت مدیره شرکت فرابورس ایران، میثم فدایی به عنوان سرپرست فرابورس ایران برگزیده شد.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: قرارداد تولید 45 هزار خودروی تاکسی و وانت دوگانه‌سوز (CNG) با یک خودروساز داخلی امضا می شود.