قرار است واتس‌اپ از آغاز سال نوی میلادی قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش بگذارد تا رضایت آنها از این پیام‌رسان محبوب را جلب کند.
بانک مرکزی انگلیس پیش‌بینی خود از رشد اقتصادی انگلیس را بار دیگر کاهش داد.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
قیمت نفت به دنبال اعلام داده‌های اقتصادی قدرتمند چین که موجب شد امیدها به افزایش رشد اقتصادی جهان تقویت شود، بالا رفت.
مدیر نظارت فرابورس از هم‌اندیشی مدیران 300 کانال تلگرامی در هفته آینده خبر داد.
بر اساس جدیدترین آمار مربوط به قیمت مسکن تهران،‌ با وام 240 میلیون تومانی بانک مسکن در پایتخت می‌توان 17.8 متر از یک واحد مسکونی را خریداری کرد.
چین نخستین دور از سهمیه‌های واردات نفت خام برای شرکت‌های خصوصی در سال 2020 را صادر کرد که به پالایشگاه‌های غیردولتی اجازه می دهد 103.83 میلیون تن نفت خام وارد کنند.
دزدی دریایی در سال 2019 در تنگه مالاکا و تنگه سنگاپور که از جمله مسیرهای تجاری پردد جهان هستند، افزایش بی سابقه ای پیدا کرد.
سال 2019 سال خوبی برای بازار نفت نبود و با وجود محدودیت عرضه توسط اوپک و اختلالات بزرگی که در عرضه پیش آمد و میزان این اختلالات، شاخصهای قیمت نفت تغییر قابل توجهی پیدا نکردند و در محدوده ثابتی ماندند.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی سرمایه گذاران به توافق تجاری موقتی آمریکا و چین، اندکی کاهش پیدا کرد اما در مسیر ثبت بزرگترین رشد هفتگی در بیش از چهار ماه گذشته قرار گرفت.