انتقال 128 میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سال گذشته،تکذیب توقیف شناور ایرانی در باکو ومبادله برق بین ایران و ترکیه از سر گرفته شد از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
مصوبه هیأت دولت برای اصلاح اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم ابلاغ شد.
در معاملات امروز، تمام 35 دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور در بورس کالا معامله شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به زوایای جدید فروش متری مسکن در تهران از برنامه احتمالی فروش متری مسکن در بورس کالا از اواخر آبان امسال خبر داد.
به باور کارشناسان بازار سرمایه، انتشار اوراق تبعی در شرایط فعلی بازار سرمایه می‌تواند تا حد زیادی به رونق معاملات و بهتر شدن شرایط بازار سهام کمک کند و این اطمینان را درباره ارزندگی سهام به سهامداران بدهد.
در جریان آخرین روز کاری هفته، شاخص هم‌وزن با 756 واحد (0.20 درصد) کاهش به رقم 380 هزار و 348 واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با کاهش 4 هزار و 876 واحدی (0.37درصد) به تراز یک میلیون و 313 هزار واحد رسید.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: نه تنها تعرفه‌های برق تغییری نکرده بلکه امسال شاهد همکای بسیار خوب مشترکان خانگی با صنعت برق بودیم.
محمدصادق قناد زاده گفت: در 6 ماه ابتدایی سال 1401، ارزش صادرات ایران به قاره آفریقا 50 درصد و حجم آن بیش از 25 درصد رشد داشته که نشان دهنده رشد تجارت با این قاره است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد 20 کیلوگرم شمش طلا بود.