ارسلان فتحی پور رئیس کمسیون اقتصادی ادوار(هشتم و نهم) مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت طلا و سکه و ارز در بازارهای مالی علاوه بر اینکه روی معیشت مردم تاثیر میگذارد، روان جامعه را تحت تاثیر گذاشته است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.51 درصد افزایش به 2341 دلار و 59 سنت رسید.
رئیس سازمان بورس گفت: تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا بعد از آن که با عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب غزه، تنش‌ها در خاورمیانه کاهش یافت، بیش از یک درصد ریزش کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه پلتفرم نیسان وانت آبی یک بن سازه‌ی 56-57 ساله است ، گفت:دوستان اصرار دارند که این رنگ آپشن آن است،گفتیم آقا یک حرکتی یک اصلاح بهبودی روی این خودرو بزنید گفتند نه این اصلا کل برندش به همین رنگش است.
براساس اعلام برخی کاربران، اینترنت در کشور از ساعاتی پیش با اختلال و کندی همراه شده است که احتمال می‌رود مشکل و اختلال از یکی از اپراتورهای مخابراتی باشد که توسط مسئولان مربوطه در حال بررسی است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 526 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 400 هزار تومان است.
هر اونس طلای جهانی امروز دوشنبه 1.1 درصد کاهش یافت و به 2305 دلار و 9 سنت در هر اونس رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور تغییر می‌کند.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تعداد مسافران سفرهای جاده‌ای از طریق حمل‌ونقل عمومی سه درصد کاهش داشت اما تعداد سفرهای ناوگان عمومی سه درصد و تردد اتوبوس‌ها پنج درصد رشد داشت.