آخرین آمار منتشره از ثبت دامنه‌ در مرکز ثبت دامنه کشوری حاکی است که تاکنون بیش از یک میلیون و 155 هزار دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده و پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ی فعال را دارد.
یکی از شائبه‌هایی که این روزها در مورد بنزین مطرح می‌شود غیب شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت افراد است اما جای نگرانی نیست چراکه تنها سهمیه بنزین خودروهایی غیب می‌شود که مالکان آن‌ها به روند سوختگیری درست بی اعتنا هستند.
در حالی‌که دامداران از ارزان نشدن قیمت گوشت متناسب با کاهش قیمت 40 درصدی قیمت دام گلایه می‌کنند، سازمان حمایت آمار دیگری از تغییرات قیمت‌ها ارائه داده است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک با اشاره به عرضه فزاینده از سوی رقیبانی فراتر از آمریکا، دورنمای ضعیف‌تری برای بازارهای جهانی را ترسیم کرد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه علت افزایش قیمت آن‌را افزایش تقاضای جوجه گوشتی برای تامین مرغ شب عید اعلام کرد.
تلفیق سه‌گانه افزایش معاملات، افزایش سقف وام و سقف سنی برای خرید خانه از طریق اوراق تسهیلات مسکن به شکل رشد حدود 4000 تومانی قیمت هر برگ اوراق تسه بروز پیدا کرد.
تقاضای بالا برای گریدهای نفتی سنگین شیرین پس از اجرای مقررات جدید سوخت دریایی پاک، باعث شد محموله یک گرید نفتی در استرالیا نزدیک به 100 دلار در هر بشکه فروخته شود که احتمالا گران‌ترین نفت جهان به شمار می‌رود.
پنجاه و نهمین مجمع بانک مرکزی با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور و وزرای عضو این مجمع آغاز می‌شود.
عملیات بازار باز امروز در مجمع سالیانه بانک مرکزی با حضور رئیس جمهور و با رونمایی از سامانه معاملاتی آغاز به کار خواهد کرد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که صادرات توتون در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.8 برابر شده است. در همین حال واریزی درآمد محصولات دخانی به خزانه دولت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 81.9 درصد افزایش داشته است.