در شرایطی که بر اساس اعلام مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که حتی با خودروهای شخصی قصد انجام سفرهای نوروزی را دارند باید سه دز واکسن دریافت کرده باشند، در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، باید پرسید آیا نواقص و مشکلات اجرای این طرح را در نظر گرفته‌اند؟
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.
فرابورس ایران جزئیات پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال برای متقاضیان در مشارکت افزایش سرمایه این باشگاه را اعلام کرد که بر این اساس به هر کد معاملاتی حداکثر 1030 سهم با قیمت 2.910 ریال در روز پذیره نویسی اختصاص پیدا می کند.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
بورس کالای ایران از پذیرش تیرآهن، نبشی فولادی، شمش فولادی، پارازایلین، بنزن، شمش سرب و قیر 9 شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.
فرابورس ایران جزئیات پذیرهنویسی سهام باشگاه پرسپولیس برای متقاضیان در مشارکت افزایش سرمایه این باشگاه را اعلام کرد که بر این اساس به هر کد حداقل یک و حداکثر 885 سهم با قیمت 3.387 ریال در پذیره نویسی اختصاص می‌یابد.
مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر از انجام پرواز فوق‌العاده ایران‌ایر برای انتقال ایرانیان از رومانی خبر داد.
شرکت آمریکایی گوگل اعلام کرد که خدمات خود را برای تبلیغات فروش آنلاین در روسیه متوقف کرده است، ممنوعیتی که شامل موتور جستجوی گوگل، یوتیوب و شرکای خارجی گوگل می‌شود.
در ادامه روند افزایشی قیمت ماهی این کالا در ماه گذشته 68.9 درصد نسبت به سال گذشته گران شده است.
افزایش قیمت نفت پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، قیمت بنزین را در کالیفرنیا به میزان بی سابقه‌ای افزایش داده است.