میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 4 اسفند 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 651 هزار تومان رسید.
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای خود مصوب کردند بهاء پیامک برای سال آینده 30 ریال افزایش پیدا کند.
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پروازهای نوروزی به دقت رعایت خواهد شد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: حجم آب سدهای تامین کننده آب شرب استان تهران در حال حاضر 310 میلیون مترمکعب است که در مقایسه با ذخیره 566 میلیون مترمکعبی در روز مشابه سال گذشته، حدود 257 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.
مدیر طرح و برنامه‌ریزی و پایش اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی با اشاره به طرح جدیدی که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان متولی اجرای آن شده، خاطرنشان کرده که برخی کالاها در بازار داخلی به جای آنکه با قیمت مصرف کننده عرضه شوند، باید قیمت تولیدکننده داشته باشند؛ موضوعی که به نظر می‌رسد برای فعالان اقتصادی مشکلاتی را به وجود آورده است.
بوشهر- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: براساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از 10 اسفند ماه آغاز می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای میزان مالیات واحدهای تولیدی را از 25 درصد به 20 درصد کاهش دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مالیات خودروهای لوکس را در سال آینده تعیین کردند.
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز مجلس ابقاء معافیت مالیاتی فعالیت های هنری را ابقاء کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیر و قانون‌گذار درباره طرح صیانت است و باید تکلیف خودش را روشن کند، گفت: مردم حق دارند نگران باشند و نمایندگان ما در اغلب جلساتی که تشکیل شده، حضور فعال داشتند که این قانون‌گذاری به نفع مردم باشد.