12 تشکل صنعتی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار توقف موقت طرح شفاف سازی نظام توزیع از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات شدند.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 17 بهمن 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 496 هزار و 111 تومان رسید.
مسئولین شرکت هواپیمایی ایرباس وعده دادند که در آینده ای نزدیک موتور هواپیما با سوخت هیدروژنی خواهند ساخت.
هزینه سبد معیشت خانوارهای کارگری در شورای عالی کار 8 میلیون و 979 هزار تومان تعیین شد.
بر پایه اطلاعات اولیه سازمان زمین شناسی آمریکا، چین در سال 2021 بزرگترین کشور تولیدکننده معدنی طلا بود.
شورای عالی بورس تصمیمات جدیدی را درمورد شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت اتخاذ کرده است که روی سرنوشت 30 میلیون مشمول سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، تاثیر گذار است.
بازار طلا در حالی که قیمت اونس به محدوده قیمت 1800 دلار چسبیده است، منتظر جدیدترین آمار تورم آمریکا در هفته جاری خواهد بود.
مدیرعامل یک شرکت ارائه‌دهنده محصول در لایه زیرساخت به نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تغییراتی که منجر به رفع اختلالات سال گذشته این رویداد شد می‌گوید.
در بحبوحه افزایش قیمت نفت و گاز و تنش های ناشی از آن در سراسر جهان شرکت شل توانسته درآمدهای زیادی را برای خود بدست بیاورد.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج است. افزایشی که نگرانی های بسیاری را در سطح جامعه ایجاد کرده و این سوال برای افراد بسیاری پیش آمده که چرا برنج گران شده است؟