به نظر می رسد خبرهای مثبت از توافق ایران و آمریکا در مذاکرات وین که منجر به عرضه نفت ایران به بازارهای جهانی می شود سبب کاهش قیمت نفت شده باشد.
قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (سه شنبه، 19 بهمن‌ماه) با 29 سنت افزایش به 92 دلار و 40 سنت برای هر بشکه رسید.
عربستان با پیش‌بینی افزایش روزافزون تقاضا برای نفت قصد دارد ظرفیت تولید نفت خود را تا 2027 به 13 میلیون بشکه در روز برساند.
فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه در سمت خرید و فروش اوراق گواهی حق تقدم امتیاز تسهیلات مسکن از شنبه هفته آینده خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه رمز ریال ملی جایگزین اسکناس و از اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: در راستای اتصال دستگاه‌های کارتخوان به پرونده مالیاتی تاکنون 80 درصد کارتخوان‌ها تعیین تکلیف شدند و 20 درصد مابقی نیز قطعا تا پایان سال ساماندهی شده و دارای پرونده مالیاتی خواهند شد.
یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر چه رقم هزینه سبد معیشتی که از سوی شورای عالی کار اعلام شده با توجه به شرایط اقتصادی و حداقل‌های موجود بوده است اما این مبلغ نمی تواند به طور صد درصد معیشت خانوارهای کارگری را تامین کند. وی از شورای عالی کار خواست تا همچون روال سالهای گذشته حداقل دستمزد کارگران بالاتر از نرخ تورم تعیین شود.
معاون وزیر کار با بیان اینکه تنها راه جذب نقدینگی مردم استفاده از ظرفیت تعاونی ها است، می گوید: بخش تعاون با وجود ظرفیت‌های عظیم، مظلوم و مهجور مانده و این نگاه باید تغییر کند.
رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با اشاره به اتصال سفرهای اتوبوسی بین‌شهری به سامانه امید و جلوگیری از سفر کرونایی‌ها، اعلام کرد: مسافران در پایانه‌های مسافری غربالگری نمی‌شوند.
مقایسه و بررسی آمار تولید و فروش ایران‌خودرو و سایپا نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه امسال بالغ بر 658 هزار دستگاه خودرو تولید شده است که از این تعداد به انضمام فروش خودروهای تولیدی پیش‌ از سال 1400 این خودروسازان، در مجموع آمار فروش به 633 هزار دستگاه هم نرسیده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی نرخ جدید مالیات های سیگار و لغو مالیات های قبلی را به مدیران کل امور مالیاتی استان ها ابلاغ کرد.