امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 225 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و170 هزار تومان است.
اگرچه هنوز هیات وزیران در رابطه با میزان نهایی عیدی کارکنان مصوبه‌ای صادر نکرده اما محاسبات و برآوردهای اولیه از بودجه، رقم یک میلیون و 500 هزار تومان را نشان می‌دهد که می‌تواند با افزایش همراه باشد.
در شرایطی که بانک‌های دولتی مکلف به پرداخت تسهیلات خرد بدون دریافت ضامن برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی شده‌اند اما گزارش‌ها و اعلام مشتریان حاکی از آن است که برخی از بانک‌ها بهانه‌های مختلفی چون بسته شدن پرداخت وام جدید در روزهای پایانی سال، ابلاغ نشدن بخشنامه، داشتن میانگین گردش حساب و سپرده حداقل نصف مبلغ وام مورد نظر و ... را مطرح می‌کنند.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج در بازار است.
شرکت کره‌ای کیا موتورز بیش از 410 هزار خودرو را به دلیل نگرانی در مورد باز نشدن کیسه‌های هوا در هنگام تصادف، فراخوان کرد.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی تجارت دارویی ایران در سال جاری پرداخته که نشان دهنده رشد آمار نهایی در این بخش است.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 11 بهمن 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 904 هزار و 210 تومان رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه پیش فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل هشت ماهه تا یک‌ساله را از فردا به اجرا می‌گذارد.
نماینده حقوقی شرکت سایپا در دادگاه شرکت کروز گفت: شرکت کروز برای 17 قلم کالای خود اظهارات دروغ داشته و کالاهای این شرکت از سال 95 تا 98 بیش از 91 میلیون دلار گران‌تر به سایپا فروخته شده‌اند.
در بازار امروز علیرغم تمام خبرها مبنی بر افزایش قیمت پراید 111 این محصول با قیمت حدود 188 میلیون تومان به فروش می‌رسد.