شرکت اپل حقوق بسیاری از کارمندان خرده فروشی ایالات متحده را به دلیل افزایش قابل توجه سود سهام خود در بورس افزایش داد.
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی صعود ارزش دلار و بازده اوراق خزانه آمریکا، از بالاترین رکورد سه ماهه که روز جمعه ثبت کرده بود، عقب نشینی کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که اوایل امروز تا رقم 96 دلار و 16 سنت (بالاترین رقم از اکتبر 2014) بالا رفته بود، با یک دلار و 43 سنت معادل 1.51 درصد افزایش به 95 دلار و 87 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد کاهش به 1853 دلار و 32 سنت رسید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شرکت های پالایشی در ایران عمدتا از اختلاف نرخ هر بشکه فرآورده در برابر هر بشکه نفت منتفع میشوند که از آن به عنوان کرک اسپرد یاد می‌شود.
تحلیلگران معتقدند قیمت نفت در بازارهای جهانی به بیش از 100 دلار در هر بشکه خواهد رسید که این امر می‌تواند تورم را در سراسر جهان بیشتر می‌کند.
بورس کالا در ابلاغیه‌ای خطاب به کارگزاران و فعالان بازار سرمایه از حد نصاب جدید معاملات بلوکی اوراق بهادار در تالار نقره‌ای خبر داده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در توئیتر خود نوشت: روش، مبانی و جزئیات ارزش‌گذاری سرخابی‌ها از سوی کارشناسان رسمی دادگستری بزودی منتشر می‌شود.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 213 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 70هزار تومان است.
شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف دوره بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری از 36 ماه به 60 ماه موافقت کرد.