رئیس مرکز ملی فرش گفت: صادرات در مقابل واردات خودرو مجاز است و افرادی که 70 میلیون دلار فرش صادر کنند، می‌توانند خودرو وارد کنند.
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی نسبت به دیروز 1103 تومان کاهش یافته است، دلار هم‌اکنون در این صرافی‌ها با نرخ 26هزار و 934 تومان فروخته می‌شود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه افزایش تدریجی دامنه نوسان همچنان برقرار است اما تغییر حتمی آن در فصل تابستان به پیشنهاد شرکت بورس تهران و فرابورس ایران وابسته است.
شاخص‌های بانکی در خردادماه امسال نشان می‌دهد نقدینگی از 5100 همت عبور کرده است.
گاز در اروپا درحال‌حاضر معادل یک بشکه نفت 410 دلاری معامله می‌شود و ادامه افزایش قیمت آن، اقتصاد اروپا را در سال آینده میلادی راکد می‌کند.
رئیس سازمان بورس با بیان این که بسته شدن نماد یکی از خطوط قرمز سازمان بورس است، گفت: بسته شدن نماد، تنبیه سرمایه‌گذار است نه شرکت. برای همین برای احقاق حقوق سرمایه گذار تلاش کردیم و بسیاری از نمادهای بازار پایه باز شده است.
رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
شرکت ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 29 مرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 13 میلیون و 400 هزار تومان رسید.