مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در بخش مقابله با تحریم باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم، گفت: نباید شاهد خودتحریمی در حوزه بنادر و دریانوردی کشور باشیم.
افزایش مجدد تورم کشورهای اروپایی باعث ریزش شاخص‌های بورسی شد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و248 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 970 تومان است.
در حالی که مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود انتقاداتی را به شیوه اجرای ارز ترجیحی یا همان دلار 4 هزار و 200 تومانی در دولت قبل وارد می کرد، با فوریت لایحه ارائه شده از سوی دولت سید ابراهیم رییسی برای حذف ارز ترجیحی هم مخالفت کرد؛ تصمیمی که موجب شد موضوع حذف دلار 4200 تومانی همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
وزیر ارتباطات عراق از تصویب صادرات نفت گاز به لبنان در جلسه کابینه در روز گذشته خبر داد تا مشکل کمبود سوخت و برق در این کشور بحران زده برطرف شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشنهاد جدی ما برای جبران کسری بودجه تمرکز بر روش فروش اموال مازاد دولت است.
وزیر راه و شهرسازی گفت : ساخت 700 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور شروع شده است و زمین دو میلیون و 400 هزار واحد مسکونی را تامین کردیم.
شورای عالی هواپیمایی کشوری تصویب کرد قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آذر و همزمان با رفع محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پرواز کاهش یابد.
شرکت ملی گاز ایران نمودار مقایسه‌ای منتشر کرده که نشان از افزایش روزانه حدود 100 میلیون مترمکعب گاز طبیعی نسبت به زمان مشابه سال گذشته دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری برای کاهش قیمت بلیت هواپیما همزمان با رفع محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر از اول آذر خبر داد.