مدیر کل نظارت بر توزیع برق کشور گفت: طبق دستور وزیر نیرو و هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش برق حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: امروز، سوم خرداد با همکاری و همراهی قابل تقدیر مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق، حداقل خاموشی ممکن در تهران، اعمال شد.
یک مقام مسئول گفت: امروز، سوم خرداد با همکاری و همراهی مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق، حداقل خاموشی ممکن در تهران اعمال شد.
بر اساس تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی، افزایش بطور متوسط 8.9 درصدی برای محصولات گروه سایپا اعمال شده و لیست قیمت جدید محصولات این گروه خودروسازی مشخص شد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از واردات 20 میلیون تخم مرغ نطفه دار در ماه خبر داد و گفت: در کنار این مساله، واردات مرغ منجمد برای ذخایر استراتژیک در دستور کار قرار دارد تا بازار دچار مشکل نشود.
مدیرعامل توانیر گفت:‌ امسال به ویژه در یک ماه آینده ، شرایط بحرانی داریم، به همین علت به نیروگاه ها فشار آوردیم تا زودتر به مدار تولید برگردند و با تولید رمزارزها هم برخورد جدی می کنیم.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، با امید به بالا رفتن تقاضا در آمریکا، اروپا و چین جهش کرد.
از 205 هزار و 100 میلیارد تومان چک وصول شده در فروردین امسال 64.4 درصد آن مربوط به چک‌های عادی است که 35.6 درصد دیگر آن را نیز چک‌های رمزدار تشکیل می‌دهند.
جدول زمان بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از 3 تا 6 خرداد ماه 1400 منتشر شد.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز دوشنبه 3 خرداد 1400 با افت 3693 واحدی به یک میلیون و 104 هزار و 221 واحد رسید.