اوپک احتمالاً در گزارش ماهانه بازار نفت که در روز دوشنبه منتشر می‌شود، تقاضای جهانی برای نفت در سال آینده میلادی را به خاطر بی‌ثباتی به وجود آمده از گسترش نوع دلتای ویروس کرونا، پایین‌تر تخمین خواهد زد.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.39 درصد افت به 1787 دلار و 58 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 47 سنت معادل 2.3 درصد افزایش به 72 دلار و 92 سنت رسید.
سازمان بورس از پیگیری و هماهنگی جهت تکمیل و ارسال اطلاعات کارکنان شرکت‌های کارگزاری و نهاد های مالی برای واکسیناسیون تا شنبه آینده خبر داد.
عملیات بازارگردانی شش شرکت از امروز(شنبه) در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
تعداد 225میلیون سهم شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک، در حالی چهارشنبه گذشته با نماد معاملاتی "کیمیا تک" در بورس تهران عرضه اولیه شد که در آن دو میلیون و 606 هزار و 519 نفر مشارکت داشتند.
قیمت برق در اروپا در این هفته رکورد زده و مردم را برای اعتراض به خیابان‌ها کشانده است.
کارشناسان اقتصادی معتقدند علیرغم آنکه ایجاد اشتغال در بسیاری از بخش‌ها هزینه‌بر است، اشتغالزایی در بخش تعاون از هزینه کمتر و پایداری بیشتری نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی برخوردار است. اما بخش تعاون چه مزیتهایی دارد که می توان با مبالغ پایین هم یک کسب و کار راه اندازی کرد؟
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش فروش بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی هنوز آغاز نشده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه 18 شهریور 1400 در بازار آزاد تهران به 12 میلیون و 90 هزار تومان رسید.