رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این که صندوق نوآوری قابلیت تعریف ابزارهای جدید را برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، گفت: در همه استان‌های کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری رشد بسیار خوبی داشته و امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را پیدا کرده‌اند.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا در آستانه سفر رئیس جمهوری به سه کشور کنیا ، اوگاندا و زیمباوه اظهار کرد: سفر بالاترین مقام اجرایی کشورمان پس از 10 سال، نشان‌دهنده اهمیت قاره آفریقا در سیاست خارجی ایران برای حضور در بازارهای بکر و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری در راستای منافع ملی با نگاه احترام متقابل است.
در آیین نکوداشت "سرمایه قلم" از 10 نویسنده برتر حوزه بازار سرمایه تقدیر و به 80 نویسنده‌ این حوزه نیز تندیس یادبود اعطا شد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه پیشنهاد اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها ارسال شده است، گفت: پیشنهاد وزارت اقتصاد تغییر فرمول و زمان اجرای بخشنامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها است.
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می‌رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی، این مشکل را حل کرد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر واردات خودروهای نو و کارکرده تعیین تکلیف شده و مردم آثار آن را در جامعه ببینند.
بانک بریتانیایی استاندارد چارترد پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در سال 2024 به 120 هزار دلار می‌رسد.
دیوان عدالت اداری با صدور رأیی انتصاب میثم لطیفی به‌عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور را غیرقانونی دانسته اما مسئولان دولتی هم تاکید می‌کنند این انتصاب در چارچوب قوانین است، هم دنبال تجدیدنظر در رأی صادره‌اند و هم شرایط مشابه افراد دیگری با لطیفی در دولت قبلی را یادآور می‌شوند.
ایسنا/آذربایجان شرقی