از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا 90 روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی از جمله فلفل از ایران به روسیه منتشر شد. در این خبر ذکر شده بود که روسیه به دلیل وجود باقی مانده سموم کشاورزی در محموله‌های فلفل این ممنوعیت را برقرار کرده است. موضوعی که رئیس سازمان حفظ نباتات توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
دولت سیزدهم که با شعار خانه دار شدن مردم وارد کارزار انتخاباتی شد، مهم ترین شعار اقتصادی خود را در 100 روزه نخست فعالیتش فراموش نکرد و امید به خانه دار شدن را در اقشار محروم مجددا زنده کرد.
کارشناس بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با اجرای شیوه پلکانی افزایش حقوق‌ها می‌توان با تحمیل هزینه کمتر به دولت، کمک بیشتری به اقشار ضعیف جامعه کرد و این به نفع دولت و ملت خواهد بود.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پروتکل‌های سختگیرانه‌تری برای جلوگیری و پیشگیری از ورود امیکرون در نظر گرفته‌ایم که شامل ممنوعیت‌های پروازی، چک کردن کارت واکسن و تست PCR مسافران است اما برای پروازهای داخلی هنوز پروتکلی ابلاغ نشده است.
حرکت بازار سرمایه روی شیب نزول سرعت گرفته و مردم همچنان بازندگان اصلی اعتماد به این بازار هستند و با وجود آنکه مسئولان اخیرا وعده‌های مختلفی برای به تعادل رسیدن دادند، وضعیت بازار روز به روز حادتر می‌شود.
در آبان ماه امسال تعداد 101 هزار و 716 احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح 2 شرط ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: سابقه سکونت در کلانشهرها 5 سال است و تغییر نمی‌کند.
نرخ گاز، نرخ عوارض، مالیات و حق بهره‌برداری از معادن و نرخ ارز از جمله چالش‌های سه‌گانه دولت در ارتباط با اعداد و ارقام مربوط به بودجه 1401 است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (یکشنبه، 14 آذرماه 1400) اعلام کرد که بر اساس آن بهای 13 واحد پولی کاهش و قیمت 21 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 12 واحد پولی دیگر ثابت ماند.