چندی است که در پایانه‌های مرزی نابسامانی‌هایی وجود دارد که حتی صدای انتقاد وزیر راه وشهرسازی را هم بلند کرده است، اما مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معتقد است که برای حل این مشکل از طریق سامانه‌ای واحد چاره‌ای اندیشیده شده که در پایانه‌های مرزی اجرایی خواهد شد.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ضمن تشریح نقش این مناطق در اقتصاد مقاومتی طی چهار سال اخیر، اعلام کرد که سرمایه‌گذاری داخلی در این مناطق در 9 ماهه امسال رشد 128 درصدی نسبت به سال ‌98 و رشد 131 درصدی نسبت به هدف ابلاغی دارد.
بیش از 70 درصد سرمایه گذاری خارجی در ترکیه توسط اروپایی ها انجام شده است.
هنوز علت سقوط شاخص بورس از مردادمشخص نیست و فهرستی از متخلفان بورسی از سوی سازمان بورس به قوه قضاییه ارسال نشده و فعالان بازار همچنان منتظر معرفی متخلفان بورسی هستند.
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران طی پیگیری های صورت گرفته، امکان ترخیص آن دسته از کالاهای گروه چهار(واردات ممنوع) که دارای ثبت سفارش بانکی بوده و قبل و یا حتی بعد از تاریخ ممنوعیت تأمین ارز شده باشند، بدون قید زمانی فراهم شده است، در مورد ترخیص ثبت سفارش های بدون انتقال ارز نیز به زودی تصمیم گیری می شود.
دامنه نوسان در بازار سرمایه از امروز( 25 بهمن‌ماه) از مثبت و منفی پنج به مثبت شش و منفی دو تغییر می‌کند؛ اتفاقی که تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد و با هدف تعادل بخشی به این بازار گرفته شده است.
ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتالی جهان، بیت‌کوین، روز جمعه با رکوردزنی قیمت آن، برای اولین بار از 900 میلیارد دلار فراتر رفت.
به دنبال تقویت ارزش دلار و در حالی که با تقویت احتمال احیای تقاضا برای خرید خودرو قیمت پلاتین در مسیر بیشترین رشد هفتگی از مارس 2020 قرار گرفت، قیمت طلا روز جمعه شاهد کاهش بود.
به دنبال امیدواری نسبت به اینکه بسته محرک مالی دولت آمریکا سبب تقویت اقتصاد و تقاضا برای انرژی خواهد شد، و در حالی که کاهش تولید توسط عرضه کنندگان بزرگ شکاف بین عرضه و تقاضا را کاهش داده است، قیمت نفت روز جمعه بیش از دو درصد افزایش داشت.
بیشتر شاخص های بورسی مهم جهان به روند صعودی خود ادامه دادند.