با توجه به بخش نامه بانک مرکزی، دارندگان سهام عدالت و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه هم اکنون 70 تا 75 درصد خودروهای عبوری از آزادراه ها، عوارض را الکترونیکی می دهند، گفت: باید این نرخ به 90 درصد برسد.
بانک مرکزی روسیه در گزارش جدید خود اعلام کرد میزان خروج سرمایه از این کشور در بازه ژانویه تا ژوئن(دی 1399 تا اوایل تیر 1400) سال جاری میلادی 9.6 درصد سقوط کرده است.
نیوزیلند، کانادا و سوئد بالاترین افزایش رشد قیمت مسکن را بر اساس شاخص‌های بلومبرگ در دنیا داشته‌اند. انگلیس و آمریکا هم جزو بازارهای پر خطر هستند.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 25هزار و 40 واحد افزایش، معادل 1.99درصد رشد کرد.
پلتفرم نوین و هوشمند با هدف هدف کمک به سازمان‌ها در حوزه استعدادیابی یافتن نیروی انسانی متخصص رونمایی می‌شود.
شرکت دولتی روس‌نفت Rosneft اعلام کرد که شرکت تابعه آن یک میدان بزرگ میعانات گازی در جمهوری ساخا (یاکوتیا) با ذخایر بیش از 40 میلیارد متر مکعب گاز و بیش از 2 میلیون تن میعانات گازی کشف کرده است.
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: در سه ماه نخست سال جاری به طور میانگین ماهانه بیش از 200 هزار تن انواع روغن نباتی در کشور تولید و توزیع شد که بیشتر از برنامه تکلیفی ماهانه 180 هزار تن است.
قانون جدید مالیات برارزش افزوده و حذف مالیات از اصل طلا هفته ی گذشته ابلاغ شد، ولی اجرای آن بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی به شش ماه آینده موکول شده است.