سود سهام عدالت سال 1398 برخلاف سال‌های قبل که در یک مرحله پرداخت می‌شد، تقریبا در سه مرحله صورت گرفت که دو مرحله آن تحقق یافت و پرداخت مرحله سود هنوز صورت نگرفته و به نظر می رسد قرار است همزمان با سود سال 1399 پرداخت شود.
طبق گزارش‌های رسمی 73.8 درصد از افراد 15 ساله و بیشتر در ایران، موسیقی گوش می‌دهند که متوسط میزان آن به حدود 30 دقیقه در روز می‌رسد و موسیقی پاپ ایرانی بیشترین طرفدار را بین آنها دارد.
با اینکه هنوز جزئیات اقساط و نرخ سود تسهیلات خانه‌های طرح جهش تولید مسکن برای دهکهای مختلف توسط بانک مرکزی اعلام نشده، یک نماینده مجلس مبلغ اقساط را 3 میلیون و 750 هزار تا 5 میلیون تومان اعلام کرده است
در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو مجموعاً یک میلیون و 88 هزار نفر برای ظرفیت 15 هزار دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند.
امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، صنایع شیمیایی سینا و ایران مرینوس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برای رشد بالای 10 درصد در حوزه صنعت و معدن برنامه ریزی کرده ایم که یکی از اهرم های این سرمایه‌گذاری همین تولید پایدار برق است.
فرآیند تحویل قراردادهای آتی زیره سبز سررسید مهر 1400 در بورس کالای ایران اعلام شد.
طرح جدید فروش فوری محصولات ایران‌خودرو ویژه مهرماه 1400 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 137 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 508 تومان است.