اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: تاکنون بیش از 76 کیلومتر از رودخانه زاینده‌رود ساماندهی شده است.
کارشناسان در سال‌های گذشته از رمز ارزها، عدم سرمایه‌گذاری در تولید برق و فرسودگی شبکه برق بعنوان عامل اصلی در خاموشی‌ها یاد کرده‌اند.
دولت انگلیس شرکت‌های هواپیمایی روسی آئروفلوت Aeroflot، روسیا Rossiya  و اورال  Ural را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
نماینده بجنورد گفت: 46 درصد از پولی که دولت در 8 سال گذشته برای شما اختصاص داده بود در بازار گم شد و یا اصلا ارزی برایش تخصیص داده نشد و یا آن دلال ارز ترجیحی را برای نهاده دامی گرفته و به جای آن کالای دیگری را وارد کشور کرده است.
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه 10 با ابهاماتی مواجه شده‌اند.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می‌شود.
نمایشگاه بین المللی نفت که در هفته اخیر برگزار شد را می‌توان مهمترین و پرخبرترین رویداد صنعت نفت در طول سال نامید.
معاون وزیر صمت با تاکید براین که هیچ تصمیمی در مورد تغییر قیمت کارخانه ای خودرو نگرفته ایم گفت: فعلا وقتِ تغییر قیمت خودرو در کارخانه نیست.
قیمت نفت روز سه‌شنبه به بیش از 115 دلار در هر بشکه جهش کرد که بالاترین رقم در حدود هفت هفته گذشته بود؛ این در حالی است که اتحادیه اروپا همچنان برای ممنوعیت واردات نفت روسیه که عرضه را کاهش می‌دهد، فشار می‌آورد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی 46 ارز را منتشر کرد که بر اساس آن نرخ رسمی 12 ارز کاهش و 27 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی هفت ارز ثابت ماند.