مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر مشکلی برای ورود کشتی های ایرانی به بنادر چین و هند وجود ندارد.
وزیر نفت ضمن بازدید از یک جایگاه سوخت در تهران گفت: استفاده آفلاین از همه جایگاه‌های سوخت کشور تا صبح چهارشنبه امکان‌پذیر می‌شود.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه در پی کوچک شدن بازار پوشاک اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشور بنگلادش در حال تجاوز به صنعت پوشاک ایران است، تصریح کرد: قیمت تمام شده یک تولیدکننده داخلی اکنون چهار تا پنج برابر محصول بنگلادشی است و تولیدکنندگان توان رقابت با این محصولات را ندارند.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر 50 درصد جایگاه ها فعال شده اند و پیش بینی می شود که تا تا اواسط فردا شرایط جایگاه ها عادی شود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه اولویت به مدار آمدن جایکاه های سوخت را جایگاه های بین شهری قرار داده ایم، گفت: هموطنان صبوری کنند، تا ساعاتی دیگر تمامی جایگاه های عرضه سوخت وارد مدار می شوند.
اواسط روز چهارشنبه (پنجم آبان‌ماه) زمان بازگشت تمامی جایگاه های عرضه سوخت به شرایط عادی اعلام شد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آمار جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت با نرخ 1500 تومان را دارند در حال افزایش است و تلاش برای رفع مشکل به طور کامل ادامه دارد.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک به اخبار منتشر شده در مورد اسناد داخلی فاش شده این شرکت واکنش نشان داد.
پس از آوار شدن بورس بر سر مردم در سال گذشته، چشم امید مال باختگان این بازار به وعده های دولت جدید بود. وعده هایی که حدود چهار ماه پس از بر مسند قدرت نشستن این دولت نه تنها محقق نشده اند بلکه شاهد عقب نشینی های پی در پی شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس و ادامه داستان تلخ از دست رفتن سرمایه های مردم در این بازار هستیم؛ موضوعی که نشان دهنده ترس مردم از بازار سرمایه و از بین رفتن اعتماد آن ها به بورس است.
ارزش پول های ملی دو اقتصاد نخست جهان در برابر رقبا بیشتر شد.