مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی ایران می‌گوید اقدام پلیس راهور در مسدود کردن مسیر حرکت خودروها به سمت محل نمایشگاه‌های بین المللی غیرقانونی و نسنجیده بوده است.
معاون وزیر صمت گفت: در زمینه صرفه‌جویی در مصرف سوخت یک بحث اقدامات آتی و طراحی خودروهای پایه‌گازسوز است و بحث دیگر مربوط به نوسازی ناوگان فرسوده  با اولویت ناوگان عمومی خواهد بود.
نمین-ـرئیس جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: با همکاری بین جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک برخی از مکانیزم‌ها اصلاح شده و برای نخستین بار برای اراضی کشاورزی نمین سند مالکیت صادر می‌شود.
سیدمحمدمهدی احمدی به عنوان مدیرعامل بانک شهر برگزیده شد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی ویژه صنایع با چالش‌هایی برای واحدهای تولیدی همراه شده که این نحوه از قیمت‌گذاری نیازمند بازنگری است.
از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا 90 روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی از جمله فلفل از ایران به روسیه منتشر شد. در این خبر ذکر شده بود که روسیه به دلیل وجود باقی مانده سموم کشاورزی در محموله‌های فلفل این ممنوعیت را برقرار کرده است. موضوعی که رئیس سازمان حفظ نباتات توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
دولت سیزدهم که با شعار خانه دار شدن مردم وارد کارزار انتخاباتی شد، مهم ترین شعار اقتصادی خود را در 100 روزه نخست فعالیتش فراموش نکرد و امید به خانه دار شدن را در اقشار محروم مجددا زنده کرد.
کارشناس بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با اجرای شیوه پلکانی افزایش حقوق‌ها می‌توان با تحمیل هزینه کمتر به دولت، کمک بیشتری به اقشار ضعیف جامعه کرد و این به نفع دولت و ملت خواهد بود.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پروتکل‌های سختگیرانه‌تری برای جلوگیری و پیشگیری از ورود امیکرون در نظر گرفته‌ایم که شامل ممنوعیت‌های پروازی، چک کردن کارت واکسن و تست PCR مسافران است اما برای پروازهای داخلی هنوز پروتکلی ابلاغ نشده است.