یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می‌رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی، این مشکل را حل کرد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر واردات خودروهای نو و کارکرده تعیین تکلیف شده و مردم آثار آن را در جامعه ببینند.
بانک بریتانیایی استاندارد چارترد پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در سال 2024 به 120 هزار دلار می‌رسد.
دیوان عدالت اداری با صدور رأیی انتصاب میثم لطیفی به‌عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور را غیرقانونی دانسته اما مسئولان دولتی هم تاکید می‌کنند این انتصاب در چارچوب قوانین است، هم دنبال تجدیدنظر در رأی صادره‌اند و هم شرایط مشابه افراد دیگری با لطیفی در دولت قبلی را یادآور می‌شوند.
ایسنا/آذربایجان شرقی
مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، میزان ارزش لاشه خودروهای فرسوده در سال 1402 را اعلام کرد.
سید احسان خاندوزی گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند. همچنین 800 کد ملی پیدا کردیم برای افراد زیر 5 سال که تراکنش‌های بالای میلیارد داشتند. اهالی «باستی هیلز» حتماً از اجرای قانون مالیات بر سوداگری نگران باشند و بدانند که از ناحیه مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی دولت مردمی حتماً به سراغ آن‌ها خواهد رفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ساخت 27 شهرک ساحلی در 4 استان جنوبی کشور، گفت:ایجاد شهرک‌های جدید با فناوری‌های نوین سیاست دولت سیزدهم است.
برخی از بانک‌های مرکزی و صندوق‌های ثروت ملی در دنیا اعلام کرده‌اند در گذشته ذخایر طلای خود را در لندن نگه می‌داشتند اما حالا ترجیح می‌دهند آن را به خانه بازگردانند تا پشتوانه‌ای ایمن برایشان باشد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 1921 دلار و 20 سنت رسید.