بر اساس اعلام سامانه طرح اقدام ملی مسکن، قرار است از ساعت 12 امروز چهارشنبه 19 خرداد ثبت نام متقاضیان پنجمین مرحله از طرح مذکور آغاز شود.
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400 با افت 5955 واحدی، به یک میلیون و 154 هزار و 709 واحد رسید.
در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، هنوز مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوعیت تور ترکیه صادر نکرده، اما برخی آژانس های خدمات مسافرتی اقدام به انتشار تبلیغات تور ترکیه کرده اند.
یک اقتصاددان با بیان اینکه بانک مرکزی در طرح جدید اختیار دارد که ارز دولت را بخرد، گفت: حساب تنخواه در این طرح مطرح شده که باید اوراق کوتاه مدت را بخرد تا مشکل نقدینگی دولت را برطرف کند.
وزیر نفت معتقد است ایران به راحتی می تواند تولید نفت خود را روزانه تا 6.5 میلیون بشکه افزایش دهد، کارشناسان هم معتقدند که تحقق این امر نیازمند تغییر زیرساختها و شرایط خاصی است.
رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص نحوه رسیدگی و بررسی تعیین مالیات سال 1399 مشاغل صنفی توضیحاتی را ارائه کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت امروز با 26 سنت معادل 0.4 درصد کاهش به 71 دلار و 63 سنت رسید.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در فروردین امسال برای 347 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال بیش از 6000 نفر فراهم شده است.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، همچنان تحت تاثیر گزارش اشتغال خوب آمریکا پایین آمد و به افت روز جمعه خود ادامه داد.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: در 5 ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان جوجه‌ریزی 8 تا 9 میلیون قطعه کاهش یافته است.