در حالی که برخی تصور اشتباه تمایل شدید ایرانی ها به صاحب خانه شدن را تقبیح می کنند، اما یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است اتفاقا بخش زیادی از اروپایی ها در مسکن ملکی زندگی می کنند.
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی، گفت: هر بطری آب معدنی کوچک با محاسبه سود برای واحد تولیدی 2 هزار تومان قیمت گذاری خواهد شد که در نهایت با محاسبه سود 30 درصدی باید به مصرف کننده با قیمت 2600 تومان فروخته شود.
به گفته فیل فلین، تحلیلگر ارشد گروه پرایس فیوچرز، ترکیبی از واقعیت‌ها مبنی بر اینکه تقاضای نفت قوی‌تر از حد انتظار خواهد بود و عرضه اوپک ممکن است به اندازه تقاضا رشد نکند، به افزایش قیمت طلای سیاه منجر شده است.
میثم فدایی سرپرست فرابورس ایران عصر دوشنبه در لایوی اینستاگرامی توضیحاتی را در خصوص «حذف حجم مبنا»، «تغییرات در مواجهه با تخلفات معامله‌گران» و «عرضه‌های اولیه» ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بانک مرکزی مشغول صدور بن‌کارت است.
در شرایطی که سرعت گرفتن واکسیناسیون و بهبود وضعیت کرونا در کشور و جهان سفرهای خارجی را دوباره رونق داده بود، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند «اومیکرون» ترمز سفرهای دریایی خارجی را کشید.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افرادی که مصارف نجومی برق دارند اگر تعرفه آنان متناسب با مصرفشان باشد یا متقاعد می شوند که مصارف خود را کاهش دهند و یا هزینه مصرف خود را به صورت واقعی می پردازند.
دولت سیزدهم تاکید بسیاری بر استفاده از روش تهاتر برای پیش برد اهداف تجاری خود دارد که در همین راستا، تا پایان سال پروژه تهاتری در حدود 600 میلیون دلار اجرا خواهد شد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس گفت: نمی‌توان زمان دقیقی را برای ورود سرخابی‌ها به بورس اعلام کرد؛ چرا که این دو باشگاه سهامی عام هم نیستند.
به گفته فیل فلین، تحلیلگر ارشد شرکت پرایس فیوچرز در شیکاگو، قیمت نفت تحت تأثیر نگرانی‌های Omicron و همچنین اعلام لیبی مبنی بر افزایش تولید، از رشدهای اولیه خود عقب نشینی کرده است.