یک کشتی پانامایی از مبداء آلمان به بندر امام خمینی (ره) به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار خدمه هندی آن اجازه پهلوگیری در این بندر را دریافت نکرده اما به دنبال این اتفاق شایعات زیادی مانند ورود کرونای هندی به بوشهر از طریق 25 دریانورد هندی در فضای مجازی منتشر شد.
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به ضرایبی که از تابستان گذشته اعمال شده هم‌اکنون قیمت هر متر مسکن ملی در استان تهران به 3 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.
سازمان هواشناسی از رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق 5 روزه در 23 استان و کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما در شرق سواحل دریای خزر طی روز چهارشنبه خبر داد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.64 درصد افزایش به 1855 دلار و 22 سنت رسید.
معاون اول رئیس جمهور مصوبه موضوع افزایش کمک هزینه مسکن کارگران را برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 5 سنت کاهش به 68 دلار و 66 سنت رسید.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت1400 در صرافی های بانکی برای خرید به 22 هزار و 76 تومان و برای فروش به 22 هزار و 522 تومان رسید.
بازار تلفن‌همراه در هفته‌های اخیر با افت قیمت خاصی مواجه شده است، به طوری که گویا قیمت‌ها به کمترین میزان خود رسیده است.
قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد «ب» به ارزش یک میلیارد و 780 میلیون دلار میان شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان کارفرما و گروه پتروپارس به‌عنوان پیمانکار امضا شد.
بازی‌های موبایلی اکنون بیش از همیشه با نرخ نفوذ و گردش مالی بیشتر در میان بازیکنان موجب زنده ماندن اکوسیستم صنعت بازی در ایران هستند.