نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه بازار سکه و طلا باوجود ثبات تقریبی، از روز گذشته (پنجشنبه) افزایش قیمت را تجربه کرده است، وضعیت این بخش اقتصادی در هفته پیش رو را پیش‌بینی کرد و احتمال ثبت رکورد جدید برای آن درنظر گرفت.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از بهره‌برداری 5 پروژه آزادراهی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد به طول315کیلومتر تا پایان سال خبر داد.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه ثابت بود اما در مسیر ثبت بزرگترین رشد هفتگی در بیش از دو ماه اخیر قرار گرفت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد اما تحت تاثیر رشد سریعتر تقاضا از عرضه و رشد واکسیناسیون کووید 19، در مسیر ثبت رشد هفتگی چشمگیری قرار دارد.
در شرایطی که ذخایر سد کرخه و دز مطلوب نیست، سد گتوند در حال حاضر بیش از 4 میلیارد مترمکعب آب در مخزن خود ذخیره دارد و پشتوانه تأمین آب این روزهای خوزستان و ماههای ابتدایی پاییز است.
جزئیات واریز یارانه جدید مرداد ماه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد.
در شبانه ‌روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از 2298 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 11.1 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
کارشناس اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه دهه نود به نوعی یک دهه بدون رشد اقتصادی شناخته می‌شود بر لزوم اصلاح نظام مالیاتی و تامین اجتماعی برای رونق بخش تولید تاکید کرد.
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بیست و یکمین مرحله یارانه معیشتی مردادماه 1400 ساعت 24 روز یکشنبه (10 مرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
یارانه معیشتی که در دهم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریر می‌شود، آخرین یارانه نقدی است که دولت روحانی پرداخت خواهد کرد.