عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن، برنامه های جدید این بانک را برای کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن تشریح کرد.
قیمت اوراق مسکن نسبت به 10 روز گذشته کمی افزایش داشته است، به طوریکه زوج های ساکن تهران برای اخذ وام 480 میلیون تومانی مسکن باید کمی بیش از 56 میلیون تومان پرداخت کنند.
سهم هوش مصنوعی تا سال 2030 حدود 15 درصد اقتصاد دیجیتال دنیا برآورد شده است. این مساله ناشی از شیوع کرونا و تحولات حوزه فناوری است.
تعداد 300 میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره، 4‌‌ شنبه هفته آینده (20بهمن) با نماد معاملاتی "فزر" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
وزیر صمت از کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت برخی کالاها با اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها خبر داد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 225 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و170 هزار تومان است.
اگرچه هنوز هیات وزیران در رابطه با میزان نهایی عیدی کارکنان مصوبه‌ای صادر نکرده اما محاسبات و برآوردهای اولیه از بودجه، رقم یک میلیون و 500 هزار تومان را نشان می‌دهد که می‌تواند با افزایش همراه باشد.
در شرایطی که بانک‌های دولتی مکلف به پرداخت تسهیلات خرد بدون دریافت ضامن برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی شده‌اند اما گزارش‌ها و اعلام مشتریان حاکی از آن است که برخی از بانک‌ها بهانه‌های مختلفی چون بسته شدن پرداخت وام جدید در روزهای پایانی سال، ابلاغ نشدن بخشنامه، داشتن میانگین گردش حساب و سپرده حداقل نصف مبلغ وام مورد نظر و ... را مطرح می‌کنند.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج در بازار است.
شرکت کره‌ای کیا موتورز بیش از 410 هزار خودرو را به دلیل نگرانی در مورد باز نشدن کیسه‌های هوا در هنگام تصادف، فراخوان کرد.