معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تکذیب اخبار در خصوص هک شدن سامانه اسکان و املاک در سال 1401، از ثبت اطلاعات اقامت بیش از73 میلیون ایرانی و بیش از 11 میلیون واحد مسکونی در این سامانه خبر داد.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از امکان ثبت شکایت درباره مبلغ اجاره‌بها در سامانه 124 خبر داد و گفت: با بازدیدهای سرزده بازار مسکن را کنترل می‌کنیم.
سرپرستان خانوار سه دهک اول می‌توانند با مراجعه به my.gov.ir یا از طریق کد #1234*4* در موبایل خود برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت‌نام کنند.
مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران اعلام کرد که روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 تیرماه بازار متشکل ارزی تا ساعت 18 فعال است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در اغلب محورهای شمالی کشور را سنگین اعلام کرد.
در پی ریزش چشم‌گیر قیمت طلای جهانی و آغاز روند نزولی قیمت طلا و سکه از شب گذشته تا کنون احتمال می‌رود با شروع رسمی معاملات بازار تهران، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشیم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، مرحله دوم قرعه کشی خودرو، 25 تیرماه (حداکثر تا آخر تیر) برگزار می‌شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 15 تیر 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 50 هزار تومان رسید.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که واحدهای صنفی از خرید قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه بدون شناسه از تولیدکنندگان و واردکنندگان خودداری کنند.
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده الکترونیکی اموال منقول این سازمان به شماره 258 خبر داد.