رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به اینکه 25 درصد گوشت قرمز کشور را عشایر تولید می‌کنند گفت: اکنون آمادگی خریداری دام عشایر تا هر کیلوگرم 70 هزار تومان وجود دارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.
رئیس هیأت مدیره شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: ایران به جمع 5 کشور دارنده دانش و فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوست.
با افزایش قابل توجه قیمت ارز در ماه‌های پایانی فصل پاییز یکی از اقدامات دولت و بانک مرکزی برای مدیریت این بازار و نوسانات آن، اخذ مالیات از خرید و فروش ارز بود که بررسی‌ها بیانگر این است که در این زمینه تاکنون 1007 مودی شناسایی شده‌اند که هیچگونه پرونده مالیاتی نداشتند.
یک کارشناس گفت: اگرچه بیت‌کوین روز گذشته نتوانست از 45 هزار دلار فراتر برود و به در بسته خورد، اما همچنان سرمایه‌گذاران امیدوارند که دوباره شاهد روند صعودی بازار رمزارزها باشند و در حال حاضر، گاوهای بازار، یعنی همان خریداران در منطقه حمایتی 43 هزار دلار، مشغول دفاع هستند تا قیمت بیشتر از این ریزش نکند.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی روند تولید کالاهای صنعتی کشور در سال جاری پرداخته و میزان تولید آنها را با سال گذشته مقایسه کرده است.
شرکت ملی گاز از ابلاغ تغییر سقف نرخ خوراک و سوخت 5 و 2 هزار تومانی برای پترو پالایشی ها، فولادی ها، صنایع فلزی، سیمان، قند و شکر، کاشی و سرامیک از ششم بهمن و تعدیل صورت حساب ها خبر داد.
شرکت بازرگانی در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره گران فروشی 170 درصدی برنج توسط دولت اطلاعیه داد.
از امروز (سه‌شنبه) طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو در قالب سی و یکمین طرح، اجرا شده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه 21 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.
مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، 25 روز بعد از انتشار خبر افزایش قیمت لوازم خانگی، تاکید کرده که در حال حاضر هیچگونه مجوز افزایش قیمتی برای محصولات لوازم خانگی از سوی این سازمان صادر نشده است.