بنیان گذار مایکروسافت پس از جدایی از همسرش به رتبه پنجم ثروتمندان جهان رفت.
در بزرگترین سرقتی که تاکنون در دنیای فاینانس غیرمتمرکز روی داده است، هکرها حدود 600 میلیون دلار رمزارز را از پروتکلی معروف به پلی نت ورک که به کاربران اجازه می دهد توکنها را در بلاک چینهای متعدد مبادله کنند، دزدیدند.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز نسبت به وقوع طوفان و سیلاب ناگهانی در 12 استان کشور هشدار داد.
مدیرکل بهسازی نیروگاه‌ها و محیط زیست شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: مصرف مازوت در نیروگاه‌های محدوده تهران به صفر رسیده است.
اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با کاهش نیروگاه‌های برق آبی تا 7 هزار مگاوات کمبود برق و اعمال خاموشی‌ها در کشور بیشتر احساس می‌شود.
شرکت ای‌ام‌سی انترتینمنت، دارنده بزرگترین زنجیره سینماهای جهان، اعلام کرد به زودی رمز ارز را در پرداخت بلیط‌های خود در سینماهای آمریکا قبول می کند.
سهام آمریکا در پایان معاملات دیشب وال‌استریت (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) به دنبال تصویب لایحه سرمایه‌گذاری 1 تریلیون دلاری در زیرساخت‌های آمریکا، جهش کردند.
در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران به طور میانگین هر دلار به نرخ 25 هزار و 300 تومان معامله شد.
مدیرکل دفتر انرژی و امور مشترکین شرکت توانیر گفت: مصرف انرژی استان‌های حاشیه شمالی، جنوبی شرقی و جنوب کشور بیش از حد مجاز است.
گروه محصولات هایما که به سبب بروز مشکلاتی با شریک خارجی، تولیدشان متوقف شده بود امسال دوباره به سبد محصولات ایران‌خودرو بازگشته است.