قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب با شتاب گرفتن رشد دلار سقوط کرد.
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: باوجود تعیین قیمت مرغ گرم از سوی ستاد تنظیم بازار؛ شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد در واحد‌های تولیدی را با قیمت کمتر خریداری می‌کند و مرغداران در هر کیلو مرغ 5 هزار تومان ضرر می کنند.
سنندج - دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر 16 هزار و 269 راس احشام قاچاق در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 573 درصد رشد داشته است.
ارزش سهام شرکت شیائومی پس از این که دولت ترامپ این سازنده تلفن هوشمند و 10 شرکت دیگر چین را در لیست سیاه قرار داد، 10 درصد ریزش کرد.
ریزش ارزش "پالایشی یکم" همچنان ادامه دارد؛ همان صندوقی که به گفته مسئولان قرار بود فرصتی برای توزیع ثروت بین آحاد ایرانی باشد.
بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر موج جدید شیوع ویروس کرونا در چین که دورنمای تقاضا برای انرژی را مبهم کرد، بیش از دو درصد کاهش پیدا کرد.
آژانس فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه گیری روسیه اعلام کرد که نماینده رسمی شرکت آلمانی "بی ام و" در این کشور قرار است 21693 خودروی خود را به علت نقص فنی فرا بخواند.
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از 30هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع 1.2 میلیون واحد را هم از دست داد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 32 سنت معادل 2.3 درصد کاهش به 55 دلار و 10 سنت رسید.