سخنگوی صنعت برق گفت:آنچه موجب نگرانی صنعت برق به ویژه در پیک مصرف برق تابستان شده است، استخراج رمز ارز در منازل است چرا که هر ماینر به اندازه یک کولر گازی برق مصرف می کند.
یکی از مقامات بانک مرکزی انگلیس گفت این احتمال وجود دارد دولت انگلیس شکلی از پول دیجیتال را برای کسب اطمینان شهروندان منتشر کند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 66 سنت معادل 2.48 درصد جهش به 68 دلار و 71 سنت رسید.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران با اشاره به اعلام جرم قاچاق برای بیش از 350 خودروی گذرموقت به دلیل عدم تحویل به گمرک،گفت:خرید و فروش خودروهای گذرموقت ممنوع و مشمول مقررات قاچاق است.
بیش از 1.7 میلیون نفر از بیکاران را افراد 18 تا 35 ساله تشکیل داده اند.
بعد از گذشت یکسال از اعلام جرئیات و ابعاد پرونده بزرگ قاچاق آرد،‌گمرک ایران هنوز توضیحی از برخورد با متخلفان و یا مقصران درون سازمانی در این پرونده، ارائه نکرده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب سقوط هواپیمای فوق سبک در شرق تهران گفت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی به محل سقوط اعزام شده است.
بازار خودرو که چندی است با کمبود خریدار مواجه شده، در اولین هفته بعد از پایان محدودیت ها نیز باز روی مشتری را به خود ندید و قیمت ها نیز به صورت قطره چکانی روند نزولی به خود گرفتند.
با ورود میوه های فصل به بازار که البته هنوز برخی از آنها به صورت نوبرانه هستند، این سوال ایجاد می شود که خانواده ها برای خرید چند نوع میوه فصل چقدر باید هزینه کنند؟
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی «راه‌آهن بستان‌آباد به تبریز» و «تونل انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه» را دو پروژه مهمی خواند که تلاش می‌شود تا پایان عمر دولت در استان تکمیل شوند.