بدهی خارجی بخش خصوصی ترکیه به 155.4 میلیارد دلار کاهش یافت.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که نرخ واقعی موثر روبل در ماه ژوئن سه درصد کاهش یافت.
سیتی گروپ درآمد سه ماهه دوم خود را به میزان 19.4 میلیارد دلار گزارش کرده است.
بررسی معاملات هفتگی بازار قراردادهای آتی در بورس کالای ایران نشان می‌دهد 56 هزار و 182 قرارداد به ارزش بیش از 501 میلیارد تومان در هفته منتهی به 23 تیر منعقد شد. قرارداد آتی زعفران به لحاظ حجم و قرارداد آتی واحدهای صندوق طلا به لحاظ ارزش معاملات در رتبه نخست بازار قراردادهای آتی ایستاد.
بانک خلق چین اعلام کرد که هیچ خطر ضد تورمی در نیمه دوم سال پیش‌بینی نمی‌کند.
وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده آمریکا اعلام کرد که کسری بودجه دولت فدرال آمریکا در 9 ماه اول سال مالی به شدت افزایش یافته و در ژوئن به 1.39 تریلیون دلار رسیده است. این رقم از 515.1 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته صعود کرده است.
تحقیق جدید، محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری شده کنونی را معرفی کرد.
نسل پنجم ارتباطی با وجود اینکه به صورت یکپارچه در دنیا توسعه نیافته و افق‌های گسترش خدمات آن مربوط به دو سال آینده است، اما بررسی مدل‌های تعرفه‌گذاری آن می‌تواند برای فعالان داخلی مفید باشد. فناوری نسل جدید ارتباطی (5G) به مرحله توسعه تجاری خود در کشورهای پیشرفته دنیا نزدیک می‌شود و این عطش کاربران جهانی را برای فراگیری بیشتر و بهره‌مندی سریع‌تر از سرویس‌های مبتنی بر این فناوری بیشتر می‌کند.
درآمد سه ماهه دوم غول بانکداری آمریکا، جی پی مورگان 42.4 میلیارد دلار برآورد شده است.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت اما پس از نشانه‌هایی از کاهش تورم ایالات‌متحده که انتظارات توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پس از این ماه را افزایش داد، در مسیر رسیدن به بزرگ‌ترین افزایش هفتگی خود از آوریل بود.