سهام اروپا در معاملات امروز پنج‌شنبه، تحت تاثیر شوک ناشی از گزارش تورم آمریکا سقوط کردند.
علیرغم آنکه پرداخت تسهیلات کرونا با هدف حمایت از صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده پیش بینی شد اما گزارشها حاکی از آن است که تنها بخشی از متقاضیان به استقبال از این وام رفته و موفق به دریافت آن شدند و عوامل متعددی در کاهش استقبال از وام کرونا اثرگذار بوده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، قوه قضائیه لوکزامبورگ نیز مانند ایتالیا و فرانسه، مانع انتقال دارایی‌های بانک مرکزی ایران به آمریکا شدند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.6 درصد کاهش به 1826 دلار و 89 سنت رسید.
طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش 10 تا 15 درصدی همراه بوده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 24 ارز افزایش و 11 ارز کاهش یافت.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه، تحت تاثیر افزایش نرخ سود اوراق قرضه آمریکا افت کرد.
وضع محدودیتهای جدید در هند به دنبال افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در این کشور به بسیاری صنایع در جهان از جمله دریانوردی، داروسازی، منسوجات و خدمات مالی آسیب می‌رساند.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت:‌ در 652 شهر کشور 42 هزار و 516 متقاضی موثر برای طرح ملی مسکن داریم که آورده 40 میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 48 سنت معادل 0.70 درصد کاهش به 67 دلار و 84 سنت رسید.