مرحله جدید عرضه خودرو چهارشنبه این هفته(30 شهریور) در بورس کالای ایران انجام خواهد شد.
چین اخیرا پروژه ای را روی 8 خودرو آزمایش کرده است که با استفاده از جریان مغناطیسی 35 سانتی متر از زمین فاصله گرفته وسرع حرکتشان تا 240 کیلیومتر برساعت می رسد.
مدیرعامل توانیر گفت: قرارداد نصب 4.5 میلیون کنتور هوشمند برای مشترکان پرمصرف امضا شده و این طرح اکنون در دست اجرا قرار دارد که بر اساس آن می‌توان با ارزیابی مصرف نسبت به قطع برق مشترکان پرمصرف اقدام کرد.
در هفته‌ گذشته ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران 7 هزار و 852 میلیارد و 783 میلیون ریال بود. تابلوی بازار برق بورس انرژی ایران در هفته گذشته شاهد معامله 167 میلیون و 866 هزار و 835 کیلووات‌ساعت برق به ارزش 109 میلیارد و 193 میلیون ریال بود.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.
مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 51 سنت معادل 0.51 درصد افزایش به 91 دلار و 35 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.60 درصد افزایش به 1675 دلار و 6 سنت رسید.
عربستان و روسیه نفت 100 دلار در هر بشکه را جهت متعادل کردن بودجه‌های خود ترجیح می‌دهند.
خرید واحدهای صندوق‌های طلا در بورس کالا از روش‌های نوین خرید طلا است که می‌تواند دغدغه‌هایی مانند ریسک‌ نگهداری و ریسک امنیت خرید طلا را از بین ببرد.