نانو امولسیون تزریقی طولانی اثر حاوی 3 نوع ویتامین‌، محصول دارویی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که برای اولین بار با کاربرد برای انواع دام‌های سبک و سنگین و همچنین حیوانات خانگی در کشور به تولید رسیده است.
نایب رئیس انجمن صنعت تایر ایران ضمن تشریح عوامل تاثیرگذار بر افزایش هزینه‌های تولید و به ویژه مشکلات در واردات مواداولیه خارجی مورد نیاز و افزایش چشمگیر هزینه‌های حمل‌ونقل، خواستار تایید افزایش قیمت‌ها توسط سازمان حمایت شد.
در 9 ماه نخست امسال خارجی ها بالای 129 میلیارد دلار در چین سرمایه گذاری کرده اند.
پس از سه روز ریزش، همه ارزهای دیجیتالی مهم صعود کردند.
وزیر انرژی عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد انتظار دارد عرضه نفت اوپک پلاس تا پایان سال آینده حتی بدون بازگشت ونزوئلا یا ایران به بازارهای جهانی افزایش چشمگیری پیدا کند.
چین بیش از 35 هزار نفر از شهروندانش در شمال این کشور را تا روز دوشنبه به منظور مهار موج جدید شیوع ویروس کرونا در قرنطینه قرار داد.
غول فناوری آمریکایی گوگل به دلیل کوتاهی در حذف محتوایی که مسکو غیرقانونی می داند، بیش از 32 میلیون روبل (455 هزار و 79 دلار) جریمه به روسیه پرداخت کرد.
مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوسازی ناوگان اعلام کرد که تا کنون 6500 دستگاه کامیون وارداتی دست دوم اروپایی ثبت سفارش شده‌اند که بر اساس آمار حدود 1200 دستگاه تا کنون ترخیص شده و بقیه آن‌ها نیز با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال ترخیص است.
بنا به گفته واسطه‌های ملکی، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن و فراخوان برای ثبت نام از متقاضیان منجر به ایجاد آرامش و انتظارات کاهشی در بازار مسکن شده است.
از فرصت دو ماهه‌ای که قانون در اختیار دستگاههای دولتی برای واگذاری زمینهای خود به طرح جهش تولید و تامین مسکن گذاشته حدود یک ماه می‌گذرد و بنا به گفته مشاور وزیر راه و شهرسازی، دستگاهها فقط یک ماه دیگر زمان دارند، در غیر این صورت اراضی آنها به نام وزارت راه و شهرسازی می‌شود.