شرکت مشاوره پترولجستیک اعلام کرد نرخ پایبندی اوپک پلاس به توافق کاهش تولید نفت در دسامبر به 75 درصد کاهش یافت که پایینترین نرخ از زمان آغاز اجرای این توافق در ماه مه سال 2020 بود.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی انتشار آماری که کاهش بیش از حد انتظار ذخایر آمریکا را نشان داد، بیش از یک درصد صعود کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه موافقت کردند.
ریزش سنگین بورس که از مردادماه آغاز شده درحالی همچنان ادامه دارد که انتظار سهامداران، حمایت دولت از بازار سرمایه بود نه اینکه بازهم با ناهماهنگی‌ها باعث ریزش بیشتر شاخص بورس شود.
ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند.
مطابق گزارش های مرکز آمار در پاییز 99 سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران 40.2 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بیشتر بوده است.
بررسی نرخهای پیشنهادی فروش مسکن شهر تهران در دو هفته اخیر از کاهش متوسط 5.2 درصدی حکایت دارد؛ در اغلب مناطق قیمتها نسبت به دو هفته قبل 1 تا 13 درصد کاهش یافته و بیشترین میزان افت در منطقه 12 رخ داده است. در منطقه یک نیز ظرف 14 روز قیمتها 3 درصد کاهش نشان می دهد.
وزیر نفت گفت: در شرایط تحریم ظرفیت‌های زیادی در حوزه نفت ایجاد شد و ایران در زمینه صادرات و فروش نفت با قبل از سال 97 قابل مقایسه نیست.
همه شاخص های مهم بورسی غربی ریزش کردند.
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از راه اندازی قرارداد آتی زعفران پوشال با سررسید اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.