با دستور رئیس‌جمهوری، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب 11 میلیون و 38هزار و 520 نفر سرپرست خانوار واریز می‌شود.
قیمت طلا، امروز چهارشنبه، پس از افزایش یک درصدی ثابت بود زیرا بازدهی خزانه‌داری پس از اینکه داده‌های تورم ایالات متحده و نگرانی‌ها در مورد مناقشه اوکراین از پیشنهادهای امن حمایت کرد، کاهش یافت.
بیت‌کوین به بالای 40 هزار دلار بازگشت تا نشانه‌های بهبودی را نمایان کند.
ایسنا/لرستان
کشورهای عضو اوپک روی هم رفته 28.56 میلیون بشکه در روز نفت در ماه مارس تولید کرده‌اند که تنها 57 هزار بشکه در روز بیشتر از ماه قبل‌ بوده است.
با دستور رییس جمهور یارانه کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت خواهد شد.
یک حقوقدان بازار سرمایه از اعمال یک تغییر برای سهامداران حقیقی و حقوقی جهت حضور در مجامع خبر داد.
شرکت فورچونا سیلور ماینز به عنوان یکی از غول‌های نقره‌ای جهان، تولید طلا را 93 درصد در سه ماهه اول افزایش و تولید نقره را 13 درصد کاهش داد.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه، پیش از انتشار آمار تورم در ایالات‌متحده با افزایش بازدهی خزانه‌داری و افزایش ارزش دلار، کاهش یافت که می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد موضع سیاست پولی فدرال‌رزرو بدست آورند.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از آغاز تهاتر ارز خشکبار و موبایل از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: فعلا باید فرصت داد، چرا که در حال حاضر عرضه ارز کم است و فعالان حوزه خشکبار در حال تلاش برای آگاه سازی صادرکنندگان خشکبار هستند که عرضه خود را در تالار دوم نیما افزایش دهند.