کار هر روزشان را با فشار و استرس بالا شروع می‌کنند و مجبورند بارها و بارها جعبه‌های 10 کیلویی را در نقطه‌های مختلف شهر حمل کنند. ترس از تامین امنیتی جانی، هر روزشان را درگیر می‌کند و سرب حاصل از شمارش پول بلای جانشان شده است.
لایحه بودجه سال آینده گرد و خاک زیادی را در بازار سرمایه به پا کرد که پس از آن دولت سعی کرد با ارائه 10 پیشنهاد وضعیت بازار را بهبود ببخشد که البته گنجانده شدن یا نشدن همین پیشنهادات در لایحه باز هم وضعیت بازار را قرمز کرد. اما به نظر میرسد در نهایت این ماجرا به نفع بازار سرمایه تمام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت 12 امروز خبر داد و گفت: امکان نام‌نویسی تمامی اقشار در 660 شهر دیگر نیز فراهم شده است.
دستگاه اندرویدی شما به روش‌های مختلف و بیش از آن چه فکرش را بکنید، زیر نظرتان دارد. جمع‌آوری داده‌ها از طریق تلفن همراه اندرویدی توسط گوگل لزوما مساله‌ای نگران‌کننده نیست. بیشتر این داده‌ها در نهایت برای ارائه خدمات بهتر به کاربر استفاده می‌شوند. با این وجود کاربر حق دارد از اطلاعاتی که به گوگل ارسال می‌شوند، آگاه باشد.
شرکت صادرات گازپروم روسیه و شرکت بوتاس ترکیه قرارداد جدیدی به مدت 4 سال برای تامین 5.75 میلیارد متر مکعب گاز در سال از طریق خط لوله گاز ترکیش استریم امضا کردند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
قیمت بنزین در پمپ بنزینهای آمریکا برای نخستین بار در حدود دو ماه اخیر تحت تاثیر رشد قیمت نفت و تقاضای بالای مصرف کنندگان، افزایش یافت.
از آغاز پرداخت تسهیلات به واحدهای صادراتی، یعنی خرداد ١٣٩٩ تا آخر آبان، نزدیک به 45 درصد متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شدند و تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.